وب سایت شرکتی، یک صفحه یا مجموعه ای از صفحات است که توسط یک شرکت یا سازمان تهیه و منتشر می شود. این وب سایت ها به عنوان یک هویت دیجیتال برای شرکت عمل می کنند و اطلاعات مهمی را در مورد شرکت، محصولات و خدمات آن ارائه می دهند. وب سایت های شرکتی به عنوان یک وسیله مهم برای ارتباط با مشتریان، جذب مشتریان جدید، ایجاد اعتماد و افزایش رقابت پذیری در بازار عمل می کنند.
کاربردهای وب سایت شرکتی بسیار متنوع هستند. اولاً، این وب سایت ها به شرکت ها کمک می کنند تا بازاریابی و برندینگ خود را بهبود دهند. با ارائه اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود، شرکت ها می توانند بازدیدکنندگان را متقاعد کنند که از آنها خرید کنند یا از خدمات آنها استفاده کنند.
ثانیاً، وب سایت های شرکتی به شرکت ها کمک می کنند تا ارتباط برقرار کنند و با مشتریان در ارتباط باشند. این وب سایت ها شرکت ها را قادر می سازند تا از طریق فرم های تماس، نظرسنجی ها و چت آنلاین با مشتریان خود به تعامل بپردازند. این امکان دسترسی آسان به اطلاعات شرکت و محصولات می تواند به ارتباطات سازمانی و اعتماد مشتری کمک کند.
اگر صاحب کسب و کار و یا شرکتی هستید که در زمینه خدمات و یا محصولات خاصی فعالیت دارید داشتن وب سایت برایتان ضروری است. امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی جذاب و خلاقانه و بروز میتواند نام برند شما را در ذهن مخاطبانتان ماندگار کند.
این روزها افراد حوصله ماندن در ترافیک و مسیرهای طولانی که برای تامین محصولات و یا خدمات مورد نیازشان که شرکت شما آن را ارائه می دهد را ندارند و وقتی شما اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنید، این افراد با جستجو در اینترنت به دنبال محصول و خدمات مورد نظر به سایت شما میرسند. سایت شرکتی شما نمونه کامل کاتالوگ محصولات شما خواهد بود. در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه های بالا برای چاپ کاتالوگ و بروشور ندارید.
به طور خلاصه، وب سایت های شرکتی ابزاری قدرتمند برای تبلیغ، فروش و ارتباط با مشتریان است. این وب سایت ها به شرکت ها کمک می کنند تا بازاریابی ایمان آوردنی برای خود ایجاد کنند و در دنیای رقابتی امروزی قابل رقابت بمانند.
سایت های شرکتی با رویکردهای مختلفی مثل معرفی شرکت، فروش محصولات بصورت آنلاین، پشتیبانی مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید راه اندازی می شود. پیش از این سایتهای شرکتی صرفا محدود به معرفی بودند، اما با به وجود آمدن امکان خرید آنلاین شرکتها نیز هم راستا با فروشگاههای اینترنتی پیش رفته و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار میدهند.
دیگر دوره تبلیغات محیط که توسط بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها و جادهها انجام میگیرد به سر آمده و قدرت هر شرکت و کسب و کار در فضای آنلاین است. وقتی یک مشتری به دنبال خرید محصولی است که شما آن را عرضه میکنید هیچگاه به جایی که بیلبورد تبلیغاتی شما را دیده است مراجعه نخواهد کرد، بلکه با جستجو در اینترنت به دنبال شرکتی خواهد بود که چنین خدماتی را عرضه میکند.
مسئله دیگری که در تبلیغات وجود دارد زمانی است که تامین کنندههای کمتری در کسب و کار آنلاین شما وجود داشته باشند. در این صورت شما میتوانید با تمرکز روی بهینه سازی سایت و سئو در موتورهای جستجو، شانس معرفی بیشتری را نسبت به روش سنتی داشته باشید.
زمانی که سایت خود را راه اندازی میکنید این امکان برای مشتریان و بازار هدف شما فراهم است که در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات مورد نیاز را برای تهیه خدمات و محصولات شرکت شما در دسترس داشته باشند. از سوی دیگر به دلیل اینکه اطلاعات در دسترس عموم قرار دارد، حس اعتماد بیشتری در مشتریان ایجاد خواهد شد.
● فراهم کردن امکان خرید اینترنتی محصولات با قابلیت پرداخت آنلاین
● عدم نیاز به صرف هزینههای میلیونی برای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر یا تبلیغات تلویزیونی
● توسعه فعالیت شرکت در سطح وسیع کشوری و حتی بین المللی
● امکان معرفی نمایندگیهای شرکت و همچنین امکان ارسال آنلاین فرم برای دریافت نمایندگی
● امکان ساخت سایت به صورت چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی
● معرفی دستاوردها و تاریخچه شرکت
● صرفه جویی در هزینهها و عدم نیاز به نیروی کار انسانی در بخشهای مختلف شرکت
● درج گالری تصاویر محصولات و پروژه های انجام شده